countryIcon
0 0
check Vegan, fair & duurzamer shoppen 4.7 Google starsGoogle starsGoogle starsGoogle starsGoogle stars Bekijk reviews check 17206 producten in ons warenhuis
check Vegan, fair & duurzamer shoppen in Nederland
4.7 Google starsGoogle starsGoogle starsGoogle starsGoogle stars Bekijk reviews

Select your country and language

adANDORRA
atAUSTRIA
beBELGIUM
dkDENMARK
eeESTONIA
fiFINLAND
frFRANCE
deGERMANY
grGREECE
ieIRELAND
itITALY
lvLATVIA
ltLITHUANIA
luLUXEMBOURG
mtMALTA
mcMONACO
ptPORTUGAL
smSAN MARINO
skSLOVAKIA
siSLOVENIA
esSPAIN
seSWEDEN
nlTHE NETHERLANDS
cyCYPRUS
gbTHE UNITED KINGDOM
usTHE USA
vaVATICAN CITY
gbENGLISH
nlNEDERLANDS

Klantenservice-ster gezocht!

Stephan Stephan 21 Jun 2021 Klantenservice-ster gezocht!
Update 10-08: Deze vacature is helaas verlopen, we hebben inmiddels een kanjer aangenomen 💚 Wil je toch samen met ons bouwen aan een vegan en duurzamere wereld? We horen graag van je! Stuur ons een bericht via info@shoplikeyougiveadamn.com. Hoewel ons team momenteel aardig op dikte is, zullen we in de toekomst ongetwijfeld opnieuw versterking gaan zoeken.


Ons vegan, fair & duurzamere warenhuis Shop Like You Give a Damn is hard aan het groeien. Naarmate ons warenhuis populairder wordt, groeit ook de hoeveelheid vragen van (toekomstige) klanten en zo nu en dan de onvermijdelijke retouren. We steken hier graag een enorme dosis liefde en aandacht in, maar onze teamgenoot Bart kan dit inmiddels niet meer zelf aan. We zoeken versterking!


Wie zijn wij?

Welkom bij Shop Like You Give a Damn, het grootste online 100% vegan warenhuis van Europa. Op deze marketplace verzamelen wij vegan, fair en zo duurzaam mogelijk gemaakte kleding, tassen, schoenen, accessoires, make-up en verzorgingsproducten voor dames, heren en kinderen van vele verschillende merken en verkopers. Wij zijn op zoek naar iemand die er enthousiast van wordt om onderdeel uit te maken van ons kleine team met grootse dromen. 

Wij zijn Stephan, Kim en Alex: drie enthousiastelingen die met hun vegan start-up (en inmiddels zeventienkoppig team), grootse plannen en een gezonde dosis ongeduld de shopwereld eens goed op zijn kop willen zetten. Wij zeggen: koop met compassie. Zo min mogelijk. En als je dan iets koopt, laat het dan vegan, duurzaam en eerlijk zijn verkregen en geproduceerd. Dat is lief voor alle wezens op aarde. Lief voor de dieren, lief voor je medemens, lief voor de generaties na de onze. 

Van compassie en duurzaamheid maken wij het nieuwe normaal, door het iedereen simpelweg enorm gemakkelijk en leuk te maken om de betere keuze te maken. Daarom zijn wij het grootste online vegan en duurzame warenhuis van Europa gestart. For those who give a damn.

De stapjes die we zetten richting die wereld waar we van dromen zijn momenteel alleen veel te klein en de tijd dringt. Daarom zoeken we opnieuw iemand die ons hierbij wil helpen.

Wat zoeken we in jou?

  • Je deelt onze missie, bent zelf veganist en begrijpt veganisme. Niet alleen wil je net als wij werken aan een wereld waarin compassie en duurzaamheid het nieuwe normaal is, je kunt hiermee ook zonder moeite onze klantbehoeftes doorgronden.
  • Je beschikt over gouden geduld en bent altijd, maar dan ook altijd, waanzinnig lief - en/of weet digitaal zo over te komen.
  • Taal is zeg maar echt jouw ding. Je bent goed met woorden, zowel in het Nederlands als Engels, maar weet ook gevoel over te brengen in je teksten. Empathische spatiepolitie en 'grammarnazi's': welkom.
  • Je bent waanzinnig gestructureerd en niets glipt jou door de vingers: de bijbehorende administratieve rompslomp en op orde houden van alle mutaties is bij jou in veilige handen.
  • Je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent van nature voorzichtig geen fouten te maken. Maar nadat je een beetje bent ingewerkt, kun je goed autonoom werken en durf je beslissingen te nemen.
  • Je ziet klantenservice niet als het te woord staan van een stelletje zeikerds, maar als de mooie kansen voor klantenbinding die het brengt: deze mensen zoeken ons uit zichzelf op en het is aan ons om te laten zien that we care. We geven altijd nét dat beetje extra. Hier worden de mooiste relaties met terugkerende bezoekers gesmeed.
  • Je wordt er enthousiast van om te zoeken naar manieren om je eigen functie gemakkelijker te maken: optimaliseren vind je leuk en kritisch kijken naar je werkzaamheden kun je goed.

Hoe, wie, wat, waar?

  • Idealiter woon je in Amsterdam of omstreken, maar remote werken behoort ook tot de mogelijkheden.
  • Momenteel betreft deze functie een part-time job van 1 dag per week (de vrijdag). De eerste paar weken vragen we je om een paar dagen mee te draaien, zodat je elk smaakje klantenservice zo'n beetje voor je kiezen krijgt en er gelijk goed inkomt. Op dit moment hebben we aan een dag per week voldoende, maar we verwachten een rappe groei, waardoor deze functie snel kan uitbreiden naar een twee- tot driedaagse werkweek. Daar word jij ook enthousiast van.
  • Je komt te werken in een warm team van gepassioneerde wereldverbeteraars. Je krijgt de kans om echt impact te maken mét en ín een organisatie en samen met ons de toekomstige koers van onze start-up te bepalen.
  • Binnen een ontspannen maar zeer gemotiveerde start-up cultuur.
  • Met een salaris van € 2.100,- op basis van 40 uur. 

Laat je horen!

Stuur je cv en motivatie t/m 18 juli naar stephan@slygad.com. Spreekt je sollicitatie aan, dan zullen we je vragen om een twee- tot drietal korte testcases aan te pakken om inzicht te krijgen hoe je onze klanten te woord zou staan. We zullen zo snel mogelijk de knoop doorhakken. Vervolgens kun je per direct beginnen!