countryIcon
0 0
check Vegan, fair & duurzamer shoppen 4.8 Google starsGoogle starsGoogle starsGoogle starsGoogle stars Bekijk reviews check 17328 producten in ons warenhuis
check Vegan, fair & duurzamer shoppen in Nederland
4.8 Google starsGoogle starsGoogle starsGoogle starsGoogle stars Bekijk reviews

Select your country and language

adANDORRA
atAUSTRIA
beBELGIUM
dkDENMARK
eeESTONIA
fiFINLAND
frFRANCE
deGERMANY
grGREECE
ieIRELAND
itITALY
lvLATVIA
ltLITHUANIA
luLUXEMBOURG
mtMALTA
mcMONACO
ptPORTUGAL
smSAN MARINO
skSLOVAKIA
siSLOVENIA
esSPAIN
seSWEDEN
nlTHE NETHERLANDS
cyCYPRUS
gbTHE UNITED KINGDOM
usTHE USA
vaVATICAN CITY
gbENGLISH
nlNEDERLANDS

Culthread

Verzend- & retourbeleid

Logo

Hieronder vindt u het verzend- en retourbeleid van deze verkoper.

Bekijk de algemene voorwaarden van deze verkoper.

Klantenservice: rina@culthread.com.


Retours:

Culthread accepteert retourzendingen binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Dit geldt alleen voor artikelen met een normale prijs.
Alle SALE items zijn definitief en kunnen niet worden teruggestuurd.

  • Wij bieden een gratis ruil- / retourservice aan, neem hiervoor contact met ons op.
  • Wij bieden een koeriersdienst aan die onderhevig is aan de voorwaarden van ons gecontracteerde bedrijf, en we zullen ernaar streven om de ophaling op een voor u geschikte tijd en plaats te krijgen, hoewel we dit niet kunnen garanderen.
  • We controleren alle items zorgvuldig voordat ze naar u worden verzonden.

Als je artikel beschadigd of defect is aangekomen, neem dan binnen 24 uur na ontvangst van je levering contact met ons op, bij voorkeur met foto's van de fout / schade. Retourneer geen beschadigde of defecte goederen zonder eerst contact met ons op te nemen, aangezien we uw verzendkosten niet kunnen terugbetalen.

Zorg ervoor dat aan de volgende voorwaarden is voldaan:

• Controleer alle artikelen bij ontvangst en stel ons binnen 24 uur op de hoogte van eventuele schade of defecten. We kunnen geen artikelen vervangen of terugbetalen als we niet binnen deze tijd op de hoogte worden gesteld. De reden voor het retourneren moet een van de volgende zijn: verkeerde maat, verkeerd artikel, verkeerd model / snit, artikel defect - geef ons een beschrijving van het probleem.

• Artikelen moeten worden geretourneerd in hun originele, ongebruikte staat, met alle originele labels eraan. Artikelen die niet in de originele verpakking met originele lipjes worden geretourneerd en de documenten worden niet terugbetaald. Het artikel / de artikelen moet / moeten ongedragen, ongewassen, ongewijzigd en onbeschadigd zijn.

• U bent verantwoordelijk voor het op de juiste manier verpakken van de geretourneerde artikel (en), zodat ze niet beschadigd raken tijdens het transport. Als artikelen op deze manier beschadigd zijn, worden ze niet terugbetaald.

• Gepersonaliseerde artikelen, op bestelling gemaakte artikelen en oorbellen kunnen niet worden geretourneerd en niet gerestitueerd.