Hieronder vindt u het verzend- en retourbeleid van deze verkoper.
Bekijk de algemene voorwaarden van deze verkoper.
Klantenservice: info@lenversfashion.com
Returns
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Producten moeten in nieuwe staat en in de originele verpakking met hun tags worden geretourneerd. Het mag niet gedragen, gebruikt of gewassen zijn, noch enige schade hebben opgelopen. Elk product dat incompleet is of waarvan de originele verpakking beschadigd is, wordt niet behandeld.
Na ontvangst van uw pakket en onze validatie van onze services, ontvangt u een bevestigingsmail van uw retourzending. Daarna gaan we over tot omwisseling of terugbetaling binnen maximaal 30 dagen (terugbetaling op uw creditcard of gebruikte betaalmethode).
U bent verantwoordelijk voor het pakket totdat we het in ons magazijn ontvangen. Daarom moet u voorzichtig zijn door een aangetekende brief met ontvangstbevestiging te gebruiken.
Op maat gemaakte stukken en speciale stukken waarvan is aangegeven dat ze niet kunnen worden geretourneerd, kunnen niet worden geretourneerd, geruild of terugbetaald.
Hoe kan ik mijn artikel ruilen?
Als je kledingstuk niet bij je past, kun je het ruilen door ons een e-mail te sturen op info@lenversfashion.com. De retour- en verzendkosten van het nieuwe stuk worden bij omruiling geheel of gedeeltelijk door de klant betaald. Meld u aan bij de retoursectie om de volledige details te zien.
Ik heb een defect product ontvangen. Wat moet ik doen ?
L’Envers besteedt veel aandacht aan de fabricage van haar producten. Mochten er ondanks alle uitgevoerde kwaliteitscontroles toch gebreken worden gemeld, dan nodigen wij u uit om hierover een e-mail te sturen naar info@lenversfashion.com . Bij een bewezen fout van onze kant, heeft u de mogelijkheid om uw artikel te ruilen (afhankelijk van beschikbaarheid) of uw geld terug te krijgen. De kosten voor het retourneren en doorverwijzen zijn in dit geval de verantwoordelijkheid van L’Envers.
Wat is de termijn voor het retourneren van een product?
Zoals goedgekeurd in sectie 71 door Spaans Koninklijk Wetsbesluit 1/2007, heeft u zeven werkdagen vanaf ontvangst van het artikel om gebruik te maken van uw recht om te annuleren en het artikel dat u heeft gekocht te kunnen retourneren.
Hoe weet ik of L’Envers mijn pakket heeft ontvangen?
Om de status van uw retourzending te bepalen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van L’Envers door een e-mail te sturen naar info@lenversfashion.com.
Hoe lang duurt een terugbetaling?
Nadat het pakket met uw geretourneerde product is ontvangen en de inhoud ervan is bevestigd, vindt de terugbetaling plaats binnen 30 werkdagen en ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de terugbetaling.