countryIcon
0 0
check Vegan, fair & duurzamer shoppen 4.8 Google starsGoogle starsGoogle starsGoogle starsGoogle stars Bekijk reviews check 17380 producten in ons warenhuis
check Vegan, fair & duurzamer shoppen in Nederland
4.8 Google starsGoogle starsGoogle starsGoogle starsGoogle stars Bekijk reviews

Select your country and language

adANDORRA
atAUSTRIA
beBELGIUM
dkDENMARK
eeESTONIA
fiFINLAND
frFRANCE
deGERMANY
grGREECE
ieIRELAND
itITALY
lvLATVIA
ltLITHUANIA
luLUXEMBOURG
mtMALTA
mcMONACO
ptPORTUGAL
smSAN MARINO
skSLOVAKIA
siSLOVENIA
esSPAIN
seSWEDEN
nlTHE NETHERLANDS
cyCYPRUS
gbTHE UNITED KINGDOM
usTHE USA
vaVATICAN CITY
gbENGLISH
nlNEDERLANDS

Momoc

Verzend- & retourbeleid

Logo

Hieronder vindt u het verzend- en retourbeleid van deze verkoper.

Klantenservice: momoc@momocshoes.com
Bekijk de Algemene Voorwaarden van deze verkoper.
Deze verkoper verzendt vanuit Spanje.


Om items te retourneren, moet u ervoor zorgen dat u voldoet aan de retourvoorwaarden, volg hiervoor deze stappen:

  1. Stuur een e-mail naar momoc@momocshoes.com met het bestelnummer, je e-mailadres en vermeld ook het bestelnummer dat begint met #SLYGAD 
  2. Geef in dezelfde e-mail de reden van retour aan. Als je wilt ruilen voor een andere maat, vermeld dan de maat die je nu hebt en de maat die je zou willen ontvangen.
  3. Zodra uw verzoek is bevestigd, sturen we u een bevestigingsmail met een MOMOC-retourformulier.
  4. Verpak en verzegel het product in dezelfde staat waarin u het heeft ontvangen (inclusief de MOMOC-schoenentas), bij voorkeur in de originele verpakking, samen met het MOMOC-retourformulier dat u in de bevestigingsmail hebt ontvangen.
  5. Stuur per post (we raden GLS of in Spanje Correos aan) naar het onderstaande adres.
  6. Zodra het geretourneerde product is geïnspecteerd om te controleren of het voldoet aan de retourvoorwaarden, zullen we uw retourzending verwerken.

Retourvoorwaarden

Over het algemeen kan een artikel alleen worden geretourneerd als het aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • Het artikel is niet gebruikt (geldt voor zowel ruilen als retourneren)
  • Het is minder dan 15 dagen geleden dat u het artikel heeft ontvangen
  • Naast de bovenstaande vereisten moet het artikel worden geretourneerd in dezelfde staat waarin het is ontvangen (inclusief de Momoc-schoenentas). Als u de originele verpakking niet meer heeft, vervang deze dan door een verpakking van vergelijkbare grootte en capaciteit.
  • Als aan al deze voorwaarden is voldaan, betalen we de aankoopkosten terug. Als u uw volledige bestelling retourneert, betalen we ook de initiële verzendkosten terug. Als u slechts een deel van uw bestelling retourneert, zullen we de aankoopkosten minus de initiële verzendkosten terugbetalen. Als u een artikel retourneert vanwege een fabricagefout dat te wijten is aan Momoc, zullen we u ook de verzendkosten voor het retourneren vergoeden.
  • MOMOC is niet verantwoordelijk voor verloren pakketten die door u zijn verzonden tijdens het ruilen of retourneren. We raden u dan ook ten zeerste aan dat alle door u uitgevoerde zendingen traceerbaar zijn, met een trackingnummer en een verzendbewijs.

Retouradres

GLS-Delivery Della
​​​​​​​Att de Lara (MOMOC)
Polígono Industrial Finca Lacy
Calle San Luis de Cuba 10
03600
Elda, Alicante
ESPAÑA
agencia.878@gls-spain.es
Tel: 634966239