countryIcon
0 0
check Vegan, fair & duurzamer shoppen 4.8 Google starsGoogle starsGoogle starsGoogle starsGoogle stars Bekijk reviews check 17104 producten in ons warenhuis
check Vegan, fair & duurzamer shoppen in Nederland
4.8 Google starsGoogle starsGoogle starsGoogle starsGoogle stars Bekijk reviews

Select your country and language

adANDORRA
atAUSTRIA
beBELGIUM
dkDENMARK
eeESTONIA
fiFINLAND
frFRANCE
deGERMANY
grGREECE
ieIRELAND
itITALY
lvLATVIA
ltLITHUANIA
luLUXEMBOURG
mtMALTA
mcMONACO
ptPORTUGAL
smSAN MARINO
skSLOVAKIA
siSLOVENIA
esSPAIN
seSWEDEN
nlTHE NETHERLANDS
cyCYPRUS
gbTHE UNITED KINGDOM
usTHE USA
vaVATICAN CITY
gbENGLISH
nlNEDERLANDS

NUARSWIM

Verzend- & retourbeleid

Logo

Hieronder vindt u het verzend- en retourbeleid van deze verkoper.

Klantenservice: info@nuarswim.com
Bekijk de Algemene voorwaarden van deze verkoper.
Deze verkoper verzendt vanuit Finland.


Bij NUARSWIM heb je 14 dagen na ontvangst van je artikel om een retourzending aan te vragen.

Als u een retourzending/ruil wilt starten, kunt u contact met ons opnemen via info@nuarswim.com en we sturen je instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd.

  • Houd er rekening mee dat je artikel in dezelfde staat moet zijn als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels er nog aan, en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
  • NUARSWIM is niet verantwoordelijk voor de verzendkosten van je retourzending of omruiling.
  • Let op: we dekken geen douanekosten. Alle internationale verzendkosten in verband met het retourneren van artikelen zijn uitsluitend de verantwoordelijkheid van de klant en we kunnen deze kosten niet terugbetalen.
  • Markeer uw pakket als retour wanneer u het naar ons terugstuurt.
  • Geef een trackingnummer op wanneer u uw retourzending verzendt. We raden u ook aan om een verzendbewijs voor uw administratie te verkrijgen.

Schades en problemen

Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op via info@nuarswim.com als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen beoordelen en zo snel mogelijk een vervanging kunnen regelen.

**Terugbetaling vindt alleen plaats als het artikel als defect wordt beschouwd en het artikel niet kan worden vervangen**

Uitwisselingen

We begrijpen dat artikelen soms moeten worden geruild vanwege een verkeerde maat of om andere redenen. Houd er rekening mee dat we nog steeds een klein bedrijf zijn en dat onze voorraad beperkt is, dus we kunnen niet altijd ruilen garanderen. Wanneer u contact met ons opneemt voor een omruiling, nemen wij contact met u op om u te laten weten of het artikel of de artikelen die u wilt ruilen beschikbaar is. Als dit het geval is, sturen wij u de retourinformatie. De klant is verantwoordelijk voor de retourkosten, maar wij betalen voor de verzending van het nieuwe artikel.