countryIcon
0 0
check Vegan, fair & duurzamer shoppen 4.8 Google starsGoogle starsGoogle starsGoogle starsGoogle stars Bekijk reviews check 17380 producten in ons warenhuis
check Vegan, fair & duurzamer shoppen in Nederland
4.8 Google starsGoogle starsGoogle starsGoogle starsGoogle stars Bekijk reviews

Select your country and language

adANDORRA
atAUSTRIA
beBELGIUM
dkDENMARK
eeESTONIA
fiFINLAND
frFRANCE
deGERMANY
grGREECE
ieIRELAND
itITALY
lvLATVIA
ltLITHUANIA
luLUXEMBOURG
mtMALTA
mcMONACO
ptPORTUGAL
smSAN MARINO
skSLOVAKIA
siSLOVENIA
esSPAIN
seSWEDEN
nlTHE NETHERLANDS
cyCYPRUS
gbTHE UNITED KINGDOM
usTHE USA
vaVATICAN CITY
gbENGLISH
nlNEDERLANDS

Norse

Verzend- & retourbeleid

Logo

Hieronder vind je het Verzend- en retourbeleid van deze verkoper.

Retourneren kan naar dit adres:
Norse Lifestyle Ltd
PO Box 1569
KT1 9DA Kingston upon Thames
United Kingdom

Bekijk de Algemene Voorwaarden van Norse.

Klantenservice: info@norse.london


Ik wil mijn artikel retourneren, wat moet ik doen?
Stuur ons een e-mail op info@norse.london. Vermeld in uw e-mail het volgende:

  • Uw naam en contactgegevens
  • De naam van het product dat u wilt retourneren
  • Uw bestellnummer
  • Uw reden om het artikel terug te sturen

We willen graag weten waarom u een artikel retourneert, d.w.z. of u een terugbetaling aanvraagt ​​of een vervanging wilt. We zullen zo snel mogelijk reageren om uw retour te regelen.

Moet ik de retourzending betalen?
Defecte goederen: ten eerste, veel excuses dat uw producten in slechte staat zijn aangekomen, dit is nooit onze bedoeling. Stuur een e-mail naar info@norse.london om een ​​retourzending te regelen. Zodra de goederen zijn geretourneerd, betalen we u terug voor elke cent die u aan de transactie heeft uitgegeven. Met andere woorden, de verkoopprijs en verzendkosten zijn in beide richtingen.

Als uw goederen defect of beschadigd aankomen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Gebruik het product in dit geval ook niet, want het zal moeilijker zijn om te ontcijferen of het product al dan niet is gebruikt, waardoor je retourclaim ongeldig wordt.

Niet-defecte goederen: Geef binnen 14 dagen na ontvangst bericht van annulering. Eenmaal geretourneerd, zullen we de aan u verschuldigde terugbetaling zo snel mogelijk verwerken, en in alle gevallen binnen 30 dagen na uw gegeven kennisgeving. We betalen de verkoopprijs van niet-defecte goederen terug samen met hun oorspronkelijke bezorgkosten. Helaas vergoeden wij uw retourkosten niet.

LET OP: Wij kunnen op geen enkele manier gebruikte goederen terugbetalen. Bewaar elk product in de onbeschadigde verpakking (tenzij het defect is) als u het wilt retourneren. Het is uw wettelijke verplichting om redelijkerwijs voor goederen te zorgen terwijl ze in uw bezit zijn. Vanwege de aard van de producten die we verkopen, is het heel eenvoudig om te zien of een product is gebruikt. Respecteer ons beleid en we zullen altijd ons best doen om eventuele problemen of problemen met uw product op te lossen.