countryIcon
0 0
check Vegan, fair & duurzamer shoppen 4.8 Google starsGoogle starsGoogle starsGoogle starsGoogle stars Bekijk reviews check 17176 producten in ons warenhuis
check Vegan, fair & duurzamer shoppen in Nederland
4.8 Google starsGoogle starsGoogle starsGoogle starsGoogle stars Bekijk reviews

Select your country and language

adANDORRA
atAUSTRIA
beBELGIUM
dkDENMARK
eeESTONIA
fiFINLAND
frFRANCE
deGERMANY
grGREECE
ieIRELAND
itITALY
lvLATVIA
ltLITHUANIA
luLUXEMBOURG
mtMALTA
mcMONACO
ptPORTUGAL
smSAN MARINO
skSLOVAKIA
siSLOVENIA
esSPAIN
seSWEDEN
nlTHE NETHERLANDS
cyCYPRUS
gbTHE UNITED KINGDOM
usTHE USA
vaVATICAN CITY
gbENGLISH
nlNEDERLANDS

Verzending & retouren

Hier vind je alles over de verzendkosten, wanneer je bestelling wordt geleverd en hoe het ruilen of retourneren in z'n werk gaat.
 

Wat zijn de verzendkosten?

Shop Like You Give a Damn is een marketplace met vegan, fair en duurzame producten van allerlei verschillende, onafhankelijke en pionierende verkopers. Het maakt niet uit van hoeveel verschillende merken of webshops je bestelt: je betaalt bij ons meestal maar één keer verzendkosten à € 4,95.

Wat is een bezorgsupplement?

In sommige gevallen is er een verkoper die de vaak kostbare internationale shipping niet alleen kan dragen. Om hun ethische collectie toch te kunnen aanbieden op ons platform, vragen zij een bezorgsupplement. Hoeveel dat is, hangt af van waar je bestelt. Of je een bezorgsupplement moet betalen, zie je altijd bij de betreffende producten staan, in je winkelmand en bij het afrekenen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijden van onze verkopers variëren. Hoe lang jouw bestelling erover doet om bij jou aan te komen, zie je op de pagina van dat product, in je winkelmandje, en in je orderbevestiging. Afhankelijk van of je een bestelling hebt geplaatst bij een winkel in Nederland of elders in Europa, zal je pakketje arriveren tussen enkele werkdagen tot maximaal 4 weken. Doe je een bestelling met artikelen van verschillende verkopers, dan kunnen de artikelen op verschillende momenten arriveren.

Hoe kan ik een artikel retour sturen?

Let op: stuur je retour naar de juiste verkoper. Controleer in je orderbevestiging bij welke verkoper het item vandaan komt.

Is een artikel niet naar wens of wil je liever een andere maat of kleur ontvangen? Geen probleem.

  • Vanaf de dag waarop je je bestelling hebt ontvangen, heb je 14 dagen om te beslissen wat je wilt: ruilen voor een andere maat/kleur of het artikel retourneren voor een refund.
    • Laat het ons en/of de verkoper wel even weten binnen die twee weken.
    • Je hebt vervolgens nog 14 dagen om het artikel terug te sturen naar het adres van de verkoper.
  • Je vindt het retourbeleid van jouw verkoper(s) in de orderbevestiging die we jou per mail hebben toegestuurd of via dit overzicht van het retourbeleid van al onze verkopers verderop deze pagina. Stuur het artikel volgens die instructies terug naar deze verkoper(s)
  • Zodra wij van de verkoper vernemen dat het artikel in goede orde is teruggekomen, betalen we jou het aankoopbedrag en (indien je de totale bestelling terugstuurt) eventuele verzendkosten gelijk terug.

Heb je nog een andere vraag? Bekijk de antwoorden op de meest gestelde vragen van onze klanten. Of contact ons vanuit daar, indien jouw vraag er niet wordt beantwoord.

Zoals altijd: je mag het artikel natuurlijk passen, maar dient het ongedragen en onbeschadigd retour te zenden, met eventueel aangehecht prijskaartje en/of stickers er nog op. Alle artikelen worden hier bij ontvangst op gecontroleerd. Voldoet het artikel hier niet aan, dan zal de verkoper je retour waarschijnlijk niet accepteren.

Verzend- & Retourbeleid van onze verkopers

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y

Z